Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 511678-2012 z dnia 2012-12-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Szczecinek
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej...
Termin składania ofert: 2012-12-28

Szczecinek: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania podłogowego w realizowanym budynku Szpitala, przy ul. Kościuszki 38 w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 54038 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511678 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z.o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania podłogowego w realizowanym budynku Szpitala, przy ul. Kościuszki 38 w Szczecinku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej instalacji centralnego ogrzewania podłogowego w realizowanym budynku Szpitala, przy ul. Kościuszki 38 w Szczecinku, która będzie mogła samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie: 1.2 Instalacje sanitarne - wg projektu budowlano-wykonawczego, 1.3 Instalacje elektryczne - wg projektu budowlano-wykonawczego, 1.4 Przekazanie zamawiającemu instalacji - 28.02.2013 r. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.26.27.00-8 Przebudowa budynków; 45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 3. Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres min. 3 lat. 4. Szczegółowy zakres robót określa wielobranżowy projekt budowlano-wykonawczy, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlano-wykonawczym nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. 6. Wykonawcy mogą przedstawić równoważną techniczną propozycję zaznaczając wyraźnie w ofercie, w oddzielnym załączniku, zmienione pozycje dostarczając wtedy obowiązkowo wszystkie informacje konieczne do kompletnej oceny rozwiązania równoważnego przez zamawiającego, gdyż to na wykonawcy spoczywa ciężar wykazania równoważności treści składanej oferty. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego i parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, nie gorszego niż przywołany w dokumentacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 801172,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ